Rubrik

 
Hej! jag har inte bloggat på jäääte länge nu, har precis bytt skola och de är ganska mycket nu, och då hinner jag inte blogga lika mycket, men jag ska bättra mig :)
Idag är det söndag och jag ska närsomhelst ut till kaninerna, alla ska vara i hagarna och ska nog gå en promenad med någon. Igår var de ute i snön hela dagen, lyckliga kaniner!
 
Nästa vecka är det tävling hos STKH, jamie, Lea och Trix ska med, Trix i krok lätt, Lea i rak+krok lätt och Jamie i krok msv och längd ej elit. Ska även tävla Musse! Runaways Price of cokiness :) i Krok Svår, ska bli jätte kul att få prova tävla musse!
 
annars har det inte hänt något speciellt faktsikt, eller jo, jag har köpt sånna där anti frys vattenflaskor från granngården! ska sätta upp de idag, spännande :)
 
Hej så länge!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback