Uniqs Caramel Cove

 

tävlingsresultat

Var en låång blåsig tävlingsdag i älta igår, trots vädret var det såklart superkul! 
 
Iza hoppade krok lätt ×2 samt höjd ej elit, i första lätten gick hon på 3 och hade ett litet fel för mycket för att få hoppa final, i andra lätten var hon super taggad och gick på 1+1 vilket räkte till en 5:e plats och hennes andra krok lätt pinne :) i höjden var de hennes debut och hon hoppade 50 vilket jag är supernöjd med!
 
Jamie hoppade krok msv ×2 samt höjd ej elit, i första msv gick han på 5 (4 i bana 1 i korr) vilket jag var supernöjd med!! Han gick fram själv och sprang på riktigt bra, i andra medeln var han ännu mera taggad och gick på 0+2, det räkte inte till någon placering, men han skötte sig då bra min lilla prins, i höjden hoppade vi 50 i första försöket, och så klarade han 60 i 3:e försöket, så då tog han sin sista pinne upp till ELIT i höjd! Han var även jätte nära på 70, och gjorde 3 superfina försök!
 
Lea var inte så taggad och det blåsiga vädret gjorde inte direkt saken bättre, i första gick hon på 6 fel, och i andra på 4, i andra krok lätt klassen var hon mkt mer på och sprang framåt ganska bra!
 
Jag hoppade trix i ena krok msv klassen och Clara i den andra samt höjden (taack♥) han tog pinne med clara i första på 2+1 (?) Och i andra med mig på 1+0, i höjden klarade han hela 70 cm, på debuten, men sen valde clara att stanna
 
så jag är otroligt nöjd övet mina små!  Och tack till alla kära klubbkompisar, som som vanligt gjorde dagen amazing!♥kanin

Calle ♥

Nu har jag äntligen fått vart iväg och hämtat hem min lilla calle från SM, Haft en superrolig helg! Köpt 3 nya koppel och 3 nya selar som jag har fotat, så de kommer upp på bloggen snart.
Hur söt får man va??
 

Lilja <3 Casper

Hej! den 25 februari parade jag Lilja med en jätte fin hane från Petra (Tufsens Kaniner) han heter Tufsens Casper och är brun zobel, utställd på 91 p och världens mysigaste! har haft honom hemma nån vecka (har fortfarande) Men ska lämna tillbaka honom när som helst, han bodde med Lilja i 3 dagar så nu hoppas jag på smått om en månad.
 
Lilja har även fått flytta in och bor nu på mitt rum, jätte mysigt! älskar att ha innekaniner <3
 
Passade på att fota honom lite <3
 
 

Tävlingsresultat 2/3

Hej! det här inlägget kommer lite sent, men men, bättre sent än aldrig. Det var en väldigt rolig tävling och fick med mig nån pinne hem :)
 
Izadora Krok+Rak Lätt
i kroken var hon jätte otaggad och kom inte runt banan, han var jätte taggad på framhoppningen men när vin kom in på banan så hade hon inte lust att hoppa. Men i raken var hon som hon brukar, pigg och springer åt alla håll, hon gick på 1+0 (var såååå fin  i finalen) det räckte till en 6:e plats och sin 3 rak lätt pinne och blev därmed medelsvår i rak bana :)
 
Pussels One And Only Krok Lätt
Trix hoppade krok lätt, han hoppa med stor marginal över hindrena, men han var lite ofokuserad och det blev många korregeringar, man han hoppade på 0+0 och kom 4:a och tog äntligen sin sista pinne upp till Medelsvår i Krok.
 
Miss Pinkys Desert Juniper Rak lätt UT
Hoppade Jamie utom tävlan i lätt, han har inte hoppat på lätte länge och behövde få lite självförtroende, han tyckte det var riktigt roligt och gick på 0+0 ;)
 
Lea Rak+Krok Lätt
i Kroken var hon jätte fin och gick på 3, hon sprang på bra men var tyvärr ett för mycket fel för final. I raken började hon brunsta, vi hoppade några hinder men sedan valde jag att utgå.
 
Är SUPERNÖJD med alla kaniner <3
 
Gammal bild på Jamie
 

Tävlingsresultat 2/3-14

Hejsan! idag var jag i Åkersberga och tävlade med med ett gäng kaniner, hade med mig Lea, Jamie, Trix och så tävlade jag även Iza.