Städat lite burar

Hejsan! nu har jag kommit hem efter att ha varit på mitt landställe under påskhelgen, alla kaniner förutom Lilja och ungarna var såklart med. Dom älskar värkligen att vara där, bara gå runt i hagen och käka gräs hela dagarna.
 
Men nu har jag städat alla kaninburar så att dom är fina och mysiga, jag har också gosat med bebisarna medans jag städade deras bur också, dom är lite över 3 veckor just nu och dom blir bara sötare och sötare för varje dag som går.
 
Imorgon är det ju sista dagen på påsklovet, jag ska ha en riktig kanindag hade jag tänkt, ska fota alla kaninungar och alla andra kaniner också, jag ska gå en promenad med Lea, och ev. Trix också, Calle har påbörjat sin sel och koppel träning, han har gått i det nu typ 7 gånger och han är superduktig. Han springer lite åt alla håll men det blir bättre och bättre desto fler gånger han går i det, så Calle ska ut och gå i sele och koppel runt på trädgården.
 
och juste, idag var jag hemma hos Madde och kollade på kaninungarna, alla fem lever och mår bra. Jag ska ta med systemkameran och fota dom lite så att ni får se snart. Det är i alla fall en jätte fin liten japan <3  och så såg jag en liten mini Jamie <3 men som sagt, bilder kommer, så länge får ni nöja er med en bild på den fina japanen :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback