Hoppträning

Hej! För några dagar sedan så tränade jag hoppning med Madde, jag tränade Calle för andra gången, Humlan och Lea. Madde hade med sig sin nya lilla, Sthara, som precis hade blivit klar med sin selträning.
 
Calle bättrar sig, men han är vääldigt dampig, springer åt alla håll. Han har inga problem med hinder mellan mini-lätt höjd, men det där med att springa rakt imellan hindrena är inte så lätt än ;) men han blir hela tiden bättre på att acceptera selen.
 
Humlan är ju för söt, hon fick hoppa lite mini, mini. Hon tycker det är väldigt roligt och springer så fort att man knappt hinner med.
 
Lea tränade lite lätt och medelsvår, hon var riktigt taggad och hoppade jätte fint!
 
Jag  har precis också fått ett nytt hinder som min farfar har byggt. Det blev en femma, i färgerna röd och svart. Den är supersnygg och ni ska såklart få se bilder på det.
 
Tyvärr varken fotade jag eller filmade någonting under träningen, eller jo, det finns en film på Humlan som kommer upp på min VideoFyMe, för er som vill gå in och kolla där heter jag kaningalen
 
Nästa tävling blir 3 maj hos STKH. Jag tar med Lea, Jamie och Trix, Lea i krok lätt, hon kan bli msv, Jamie i krok medelsvår och Trix i medelsvår han också, han kan bli svårklassad :)
Min Fina <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback