Glad Påsk!

Glad påsk allesammans!
Nu har jag ju inte bloggat på jätte länge, och det har faktiskt häng en hel del :)
Liljas bebisar hat kommit! Och är idag hela 3 veckor gamla, 4 supersöta små 💖 alla lever och mår bra!
 
Jag har nog oxå missat att lägga ut tävlingsresultat för en hel del tävlingar, men Lea har tagit sin andra pinne i krok lätt och hon kom 2:a i 08kt lilla våffelcupp, trix har tagit 2 krol msv pinnar och så hoppade han 70 cm höjd på sin andra höjdstart, jamie har blivit ELIT i höjd :) 
 
Och förra veckan så hjälpte jag till när våt klubb hade nybörjarkurs, det var jätte roligt och Jamie fick hoppa med lite nybörjare, han skötte sig jätte bra! 
 
Oh sen så får man ju inte glömma att Jamie har blivit pappa, mamman är såklart Iza, men det har jag nog inte äns skrivit på bloggen att vi skulle para dom ;) men nu har iallafall 5 små ungar kommit till världen, iza tar jätte bra hand om dom och dom är riktigt tjocka 😎
 
Annars så njuter kaninerna i hagen hela dagarna nu medans jag har påsklov, jag börjar på tisdag igen, men lovar att försöka bättra mig med bloggen 😊
 
Så vi hörs snart igen 💗👍
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback