Svaren på frågestunden!

nu kör vi svaren på frågestunden jag har haft nu under ca en veckas tid :)
 
vi börjar med frågorna ifrån Clara www.kanintjej.blogspot.se
Haha *igen* drömkombination på hoppkaniner?
Ja de kan jag göra komemr i ett eget inlägg sen :)
foder och har du och var köper du det?
Jag blandar Selevtive och Rabbit Royale, vilket jag är väldigt nöjd med, RR köper jag på Arken Zoo och Selevtive på Zooplus :)
 
Vad har du för Vilken var din första kanin och hur länge har du haft kaniner?
Mina två första kaniner var två vädurskaniner (någon korssning) två honor som jag och min lillasyster döpte till Amalia och Madicken, amalia lämnade oss29 augusti 2011 och Madicken
i slutet av 2012 :( Dom fick jag 2006, så har haft kaniner i ungefär 7 år :)
 
Hur kommer det sig att du började med kaninhoppning?
Kollade på massa filmer på Youtube när jag var mindre typ 9, när kaniner hoppade, tyckte det såg jätte roligt ut, testade lite med min ena kanin Ella. År 2011 var jag på min första nybörjarkurs med Lea, vi kom trea i tävlingen på slutet och sen dess har de bara fortsatt ;)

Favoritfärg på lejon? :)
Lätt sobelsiames brun :)

Har du instagram?
Japp, heter EMELIE__00
 
frågor från Elin www.starsbilder.blogg.se
Vilken är din favorithoppkanin? om du får välja mellan alla kaniner i Sverige. :)
Hmm, tycker nog att Claras kanin Flax (Livets Lilla Blyg) är otroligt fin och duktig! så de blir Flax! <3

Bästa med kaninhoppning?
ALLT, kaninhoppning är värkligen de bästa jag vet, först att man får vara med kaniner och känna hur de värkligen tycker om de vi gör, och att man får träffa massa nya kompisar som har samma intressen!

När började du blogga?
Tror de var i febbruari de här året :)

Hur kom det sig att du började blogga?
Vet inte riktigt, såg att de var många kaninmännsikor som hade bloggar om sitt kaninliv, så ville testa, tyckte de var jätte kul och tycker absolut de fortfarande! :)
 
Här är några frågor som jag fick på VideoFyMe ifrån Märta Allfjord
Hur många kaniner har du?
Jag har  5 kaniner :)
 
Hur många år är du?
Jag är 13 år gammal
 
Kan du visa hur dina kaniner bor?
Finns en video på videofyme om de :)
 
 
Hoppas alla blev nöjda med svaren :)
KRAM!
foto: elin starsbilder.blogg.se
 
 


Detta gjorde min daaaaag ❤️❤️☺️✨✨

Svar: Vi ses imorgon 😋😋😋 flax är grym !😂😂
emelie berggren

2013-09-26 // 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback