Dg 8-Bästa kaninminnerna :)

En punkt jag längtat efter att få skriva om, har två saker som jag nog alltid kommer komma ihåg :)
 
Ett bra kaninminne jag har var i somras när jag tävlade 1-2 juni på berga dagarna. Jamie hade inte tagit någon pinne förut och vi tävlade i lätt cuppen. Jamie tog pinne båda dagarna och vann cuppen, det är ett minne jag nog alltid kommer komma ihåg, var såå lycklig!
 
ett annat minne var när Humlan fick sina ungar. hon var på dag 30 och hade börjat boa på kvällen. hon var i mitt rum då. var så nervös att jag inte vågade sova i mitt rum för jag var rädd att jag skulle störa henne. men allt gick bra och på morgonen låg det 4 små rosa korvar i Humlans bo <3
 
Det är de kaniminnerna som är mina absolut favorit minnnen, har måånga fler, men ska inte ta alla, för då orkar ni nog inte läsa allt XD
 
Dag 1 - Snabb fakta om mina kaniner
Dag 2 - Mina framtida kaninplaner
Dag 3 - Hur väljer jag kanin?
Dag 4 - Bloggar jag följer
Dag 5 - Saker ni inte visste om mig
Dag 6 - Favorituppfödare
Dag 7 - Tankar kring inavel
Dag 8 - Bästa kaninminnerna
Dag 9 - Drömkaninen
Dag 10 - Drömkombinationen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback