Dag 9-Drömkaninen

min fina <3 foto starsbilder.blogg.se
 
det här ska de bli roligt att skriva om!
 
Den perfekta kaninen för mig är en kanin, avlad för hoppning, med bra klassade föreldrar´. kaninen ska hällst vara en hane, järna någon av mina favorit färger, vitörad och japan <3 den ska vara högrest ch slank och väga omkring 2,5 kg, alltså en lite större kanin.
 
i Hoppningen vill jag att kaninen ska ha fart och vara hindersäker. inte snusnka och äta gräs under loppen. jag vill att kaninen ska var "stabil" eller vad man nu sa kalla det? de jag menar med de är att den ska vara säker på vad den gör. inte springa förbi hinder, utan alltid satsa mot nästa!'
 
 
Hemma vill jag att kaninen ska vara som en nallebjörn <3 snäll och gosig, inte bråkig och bitig. Snäll att ta in och ut i från buren/hagen ja, så som man vill att en kanin ska vara! jag har ture att alla mina kaniner är väldigt snälla, jamie kan vara lite sur ibland, men har bättra sig nu när han har blivit lite över året.
 
Hoppas att de inte blev en jobbigt inlägg att läsa, försökte dela in det i lite snygga stycken, haha ;)
 
 men vi hörs senare,´ska ta och svara på en kommentar öppet här på bloggen nu, kan va nått som alla vill veta, kram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback