Dag 3-hur väljer jag kanin??

Hmm, en svår fråga. Men ska försöka så bra jag kan.

Jag har hittills alltid valt den kaninen som typ är sist kvar, jag köper ingen kanin ''bara för att'' jag vill träffa den innan och se om jag klickar med den. Betonade på vad jag vill ha den till tittar jag lite på utseende och så, men det är inte det viktigaste. Är det en hoppkanin kollar jag på hur föreldrarna är klassade, om de har ett bra temperament, ja de mästa ;)

Trix hittade jag på en tävling och blev helt kär!!! Som tur va va han till salu, så det va inget att tveka på, jag hade tid och plats över, så han fick bli min!! Kanske inte jätte planerat, men men.. 😊

Jamie var jag och tittade på innan jag köpte honom, så vill jag att de ska gå till :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback