Dag 10-drömkombenationen

Hmm, vet inte om jag ska tänka i utställnings syfte eller hoppkull. Tycker jag skrivit mycket om hoppningen nu, man får ju inte glömma bort mina lejon fluff!

En perfekt drömkombenation är redan tagen och född, mellan humlan och sebb! Blev jätte fina ungar, ingen är ställd än vad jag vet, men de är riktigt fiba! 

Om jag ska ha en kull till med lejon huvat för utställning vill jag ta en kull mellan lilja och någon snygg svart hane (hon har svart bakom sig) Järna utställd på okej poäng. Perfektast skulle vara in den är hopptränd, lilja är ju det och de är ju jätte kul att hoppa med fluffisar!! 

Har inte så bra koll på vilka fina svarta avelshanar de finns, men men ;) 

Kommer snart ett inlägg på hur jag har tyckt de är att skriva de här 10 dagars inläggen, rekommenderar de stark!

Hörs sen, kram!! 




» Clara

Kan du inte skriva om drömkombinationen på hoppkaniner också? :)

Svar: Det kan jag :) men då kommer jag nämna flax i de inlägget ☺☺
emelie berggren

2013-09-12 // 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback