10-dagars :)

Idén har jag fått ifrån Elin på www.starsbilder.blogg.se och min klubbkompis Clara www.kanintjej.blogspot.com
                                                                 Dag 1 - Snabb fakta om mina kaniner
Dag 2 - Mina framtida kaninplaner
Dag 3 - Hur väljer jag kanin?
Dag 4 - Bloggar jag följer
Dag 5 - Saker ni inte visste om mig
Dag 6 - Favorituppfödare
Dag 7 - Tankar kring inavel
Dag 8 - Bästa kännarminnerna
Dag 9 - Drömkaninen
Dag 10 - Drömkombinationen
ska bli jätte roligt och ser fram imot att få skriva om alla de här punkterna! första punkten alltså ´´dag 1´´ börjar redan idag :) så vi hörs snart igen, kramar!
 


» Clara

:DDDDD

2013-09-03 // 07:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback