Massor som har hänt!

Ja, var ska jag börja? de har hänt mycket sedan jag bloggade sist. kan börja med tävlingarna som var för två veckor sen :)
 
Trix:
1+1 i första lätten, krok :) i andra gick han på 0+0 och kom tvåa och tog sin första pinne i krok lätt :)
Lea:
Hoppade krok mini med henne, hon gick på 0+0 och vann av 7 starter :)
 
Hoppade även två att Tarkans kaniner Buller och Melissa, buller gick på 2+2 i medelsvår, vann och ----> SVÅR!
Melissa gick på 0+1 i första lätten och på 2+1 i andra :)
Tog även hem Melissa! hon ska bo hos mig under vintern.
 
På söndagen drog jag Madde och Clara till Uppsala!
madde och jag tog tåget från Älvsjö tiiidigt på morgonen, tog ca 2 h dit och de var de värkligen värt! mina kaniner gick som klockor!
Melissa:
Gick på1+1 I rak medelsvår, andra starten! hon kom tvåa och sin första pinne i medelsvår. Debuterade henne även i Längd ej elit, hoppade 160 och gjorde tre jätte fina försök på 180! men Pinne <3
Trix:
Min fina kille fortsätter att prestera! 0+0 även idag i rak lätt, vinst, och andra pinnen!
 
kunde inte varit mer nöjd :)
 
 Buller
 
 
Melissa
 
 
Trix
 
Jamie
 
 
ALLA BILDER FOTADE AV HIMLENS HOPPKANINER, TACK! :)
 
Fick inga bilder på Lea :( så får bli en annan hoppbild på min älskling <3
 
Här kommer de filmer :
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback