tävling på söndag!

hej!
på söndag är det tävling för mig och kaninerna, 08as sista tävling för iår :( men men.. på söndag tävlar jamie och melissa krok medelsvår x2 och trix och Lea krok lätt :) Lea ska göra sin andra start i krok lätt :) jag ska på innebandy match så om jag inte hinner tbx till första medelsvår hoppar Hendrike Jamie och Clara Melissa (TAACK) ♥♥

jag vet att de är ganska tyst just nu på bloggen, inte bloggat så mycket :( har haft jätte mycket i skolan semaste veckorna så har inte haft tid, ska försöka ändra på det, men kommer hem runt 3 och direkt ut till kaninerna, och sedan in och äta och sen iväg på träning, men nu är de helg, så nu ska bloggen komma igång igen :) ska skriva ett långt inlägg så fort jag får lite idéer XD
SÅ VAD SKA JAG BLOGGA OM?

Imorgon har jag innebandy match på morgonen så ska va med kaninerna hel dagen sen=mycket bloggning=roliga saker att blogga om :))

kommer sakna alla i 08 under vintern :( vi får se till att göra mycket roliga klubb aktiviteter, bästa klubben! alltid lila kul att träffa alla på tävlingarna :D vi är VÄRLDENS bästa klubb! ♥♥♥♥











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback