Trix <3

min lilla ´´överaskning´´ var att jag idag skaffade min fjärde kanin (!) så roligt, en han kanin, ca 11 veckor nu, viltgulbrokad och köpt ifrån Pussels hoppkaniner. hans tävlingsnamn är Pusssels One And Only, vilket jag tycker är VÄLDIGT fint, men här hoss mig kommer han att kallas för Trix <3 och min snälla farfar ska även bygga en fyrfakare åt mig, burarna jag har nu tycker jag inte är av så bra kvalité tyvärr :( Men jag hoppsas lilla Trix kommer att trivas här hoss mig och att det kommer gå bra på hoppbanorna framöver!
 


» Elin

Vad kul att du köpte honom! Jag äger pappan till den kullen och jag tror alla ungar kommer bli grymt bra ute på banorna och har även köpt Trix syster (pussels someone like you). Ska bli kul att se alla ungarna ute på banorna och se deras utveckling och alla ungar har verkligen fått toppenhem! :D

Svar: Åh vad roligt!skulle väldigt järna vilja veta mer om pappan, hur är han klassad, temprament osv! skulle bara vara roligt att veta :)
Vad roligt att alla ungarna fått bra hem också! visst bor en vid gulsippan?
mvh emelie :D
emelie berggren

2013-05-11 // 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback