Rubrik?

Heej alla kaninälskare eller du som bara kikat in på bloggen ;)
idag har alla kaniner fått springa i hagarna, medans jag fixade transportena och hindrena tills imorgon, fr om ja inte har bärettat det så ska vi i kaninklubben ha en liten klubbtävling med ca 8 starter imorgon, ska bli jätte roligt, både bästellt pokal och rosetter som kom igår, jätte fina!! äve vart på Arken Zoo och kpt fin fina priser, så de ska bli roligt, jag tävlar Jamie, Lea och Trix och höjden är typ 30 cm, får se hur det går!! håll alla tummar och tassar för mig ;)
 
det skulle ha varit PET-utställning på söndagen med Jamie, men den blev tyvärr inställd pågrund av för få anmälda
:( så det var ju lite trist. Men så istllet stannar vi hemma och myser lite och är i hagen istället :)
 
igår provade jag även att torka lite morötter i ugnen vilket blev ett lyckat ressultat! mums tyckte kaninerna.
har även kollat till alla knainungar och fotat dom lite idag, alla mår bra och är pigga och de växer så att det knakar!!
Humlan är en jätte duktig mamma, måste komma på något kull-tema, så förslag tack!
 
men vi hörs senare, kram emelie <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback