humlan och planer idag

 
hej!
humlan är på dag 31 idag, om det inte liger ungar i bolådan nu börjar jag tvivla på ungar :( igår drog hon av sig en massa päls och började boa i bolådan. gick upp nu på morgonen och lyfte lite på halmen och pälsen, men såg inte en ända unge där :( tittade runt lite i buren men inga där häller. det prasslade lite från humlans bur men det var antagligen bara humlan, men hoppas värkligen på ungar...
 
idag ska vi ha kaninklubben också, inte hemma hoss ig idag, men tar med kameran och fotar lite tror jag. och det blir LEA som får följa med.
 
i helgen tävlar Jamie krok lätt ny hos STKH :)
igår hade vi vår storsamling i skolan, jag kajsa och madde visade kaninhoppnings filmén, dom tyckte om den och vi fick jätte mycket beröm efteråt.
 
semla, lea, shoshi och saga. från när vi hade kaninklubben förra veckan <3


Blir helt snurrig, gör ett inlägg med bilder o liten text om alla dina kaniner så jag kan hålla reda på vilken som är vilken, hahah!

Svar: självklart! humlan fick precis ungar också, så minst två till nu :)
emelie berggren

2013-05-09 // 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback