Mina planer under 2013!

1. Humlan paras i början av April, blir renrasiga leonhuvade kaniner :)
2. Starta Lea i lätt
3.ställa ut Humlan klass A
4. tävla Jamie i lätt ickså, kanske testa någon kroktävling också :)
5. ska bygga nya rasthagar nu när snön försvinner, eller ah pappa ska bygga dem :) blir hagar ssom dem kan gå i hela tiden och att dom kan hoppa direkt in i deras burar om dom vill!
6. kanske, kanske kastrera Jamie, då han blir helt galen om han ser någon hon kanin, vill inte ha någon tjuvparning...
 
ja, det var väll lite planer jag har, ser värkligen fram imot att para Humlan, både min och hennes första kull, så det ska bli kul!!
men vi hörs senare
här kommer oxå lite bilder på min älskade Humlan
 
 


Vad mycket roliga saker du planerar, hoppas att du lyckas med allt och att det blir som du tänkt :)

2013-03-14 // 15:31:58

Vad mycket kul du har planerat :) hoppas att det blir bra och som du tänkt dig :)

2013-03-14 // 15:33:05

Vad mycket kul du har planerat :) hoppas att det blir bra och som du tänkt dig :).

2013-03-14 // 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback