mina favorit saker

Heej allihopa!
tänkte visa lite av mina favorit saker som har med kaninerna att göra :)
 fint h-sele som jag köpte på kista mässan i år, kostade 60 kr tror jag. Det är i storlek small och Humlan använder det.
 
Grönt bogsele från sel shoppen. kostar 24 om jag inte minns fel. är i storlek medium  och det är Jamie som använder det
 
vanligt h-sele från nån djuraffär tror jag :) länge sedan jag köpte det. just nu använder Lea det <3''
 
en sööt skylt jag köpte på kista mässan, kostade 20 kr tror jag. har satt den på Leas transport bur ´´
 
En liten gose korg som är Humlans, hon älssskar att sutta i den´´ kommer inte ihåg vad den kosta men köpte den på kista mässan den med <33
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback