Hur mycket en kanin egentligen betyder...

är värkligen överaskad över hur mycket glädje egentligen en kanin kan ge. Av dem tre jag har nu har jag haft Lea längst. även fast hon kan vara lite grinig ibland så Älskar jag henne sååå mycket. blir så glad varje gång hon slickar mig i hela ansiktet, springer efter mig när vi är i hagen, busar runt med sin boll. Lea är en sån där kanin som inte har sitt favorit ämne att sitta i famnen och mysa i flera timmar, som både Jamie och Humlan gillar att gör <3
Lea älskar att få springa i sin hage eller gå på kortare promenader, om hon får bästemma var vi ska gå såklart :P
Älskar värkligen denna underbara kanin!
 
Här kommer lite bilder...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback