MEDELSVÅR

Haft en regning men lyckad tävlingsdag hos bäst 08kt idag!
 
Miss Pinky´s Desert Juniper ´´jamie´´
krok lätt 1 han hoppade på 0+1 och vann! PINNE och MEDELSVÅR!!
valde att hoppa honom UT i krok lätt 2 och där debbelnollade han!
 
Lea
hoppade krok för första gången, det ända jag kan säga WOW! hoppade på 0+0 och vann, men hon var så duuktig och försökte inte bara att springa iväg helatiden! min tjej <3
 
Pussels One And Only ´´Trix´´
HOPPADE HELA BANAN I BÅDE GRUND OCH FINAL! i mini, båda gångerna på 0+0 och kom tvåa <3
 
Är sååå nöjd med mina små pälsklingar! åh vad jag älskar dom! ger allt, även i spöregn och vattenpölar över hela banan <3
Den 27 juli debuterar Jamie rak medelsvår, och i en helt annan klubb! varken STKH eller 08KT, utan KALMARORTENS KANINHOPPARE, spännande!
 
 


Vad duktiga de är!!

Svar: Jaa <3
emelie berggren

2013-07-15 // 20:32:43
» Elin

Vad kul att Trix hoppade hela banan den här gången! :D
Grattis till Leas och Jamies resultat också, kul med en uppklassning! ;)

Svar: Ja jätte roligt! alltid kul med uppklassning också :)
emelie berggren

2013-07-15 // 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback