hagen..

Heej!
 
 
nu har jag släppt ut alla kaninerna i hagarna, så mysigt att se när de springer som tokar och gör massa roliga glädjeskutt. I dag hade jag tänkt att det bara ska få vara i hagen och beta gräs, kanske ska jag gå en promenad med Trix bort till en liten strand så han får leka i sanden, det tycker han är jätte roligt! men innan det ska jag cykla bort till Djurmagazinet och köpa hö och mer pellets, börjar ta slut... nästa tävling blir ju den 7 augusti, då tävlar jag Jamie, Trix och Lea, Jamie i MSV och trix och Lea i lätt.
 
kollade igenom lite bilder från när ungarna var små, och så smååå de va! nu ungefär 10 veckor senare är det stora fluffiga pälsbollar <3 men valde ut två favvo bilder som ni ska få se nu :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback