Mina planer för 2014!

 
 
 
Nu ska ni få veta, ALLA mina kanin planer under 2014, ser otroligt mycket fram emot många av sakerna! Allt ska bli så kul
*Jag ska hoppa Jamie och Trix på kista 2014
*Jamie och Sera ska paras
*Jag vill ha en till hoppkanin, antingen en efter Jamie och Sera, eller från någon annan;)
*Både Humlan och Lilja ska paras under våren :)
*Ställa Lilja i klass A!
*Hjälpa till någon dag på LU.
*Tävla hos MASSA olika klubbar som jag inte har tävlat i förut
*Bygga ett till hägn, exakt ett likadant som Lea har nu.
*Jag ska få Lea att lita på mig mer <3
 
Är väll lite planer, kommer säkerligen komma på fler, så fort jag publicerar inlägget, haha, men men ;)
 
Ska träffa Madde och Clara på söndag och träna lite hoppning, eftersom att de inte är några tävlingar :)
BEBISAR!!!!!!!!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback