Lite saker att skriva om!

Hej! fick en kommentar från Jenny, så här stod det :)
 
Ja, du skrev att man skulle kommentera så då gör jag väl det:)

Du kan väl skriva sen om hur det gick på lördag, vad kaninerna fick/får i julklapp, vad du gör när du är med kaninerna, inte vet jag?:)
 
I lördags var ja och tävlade hos STKH, hade med mig Jamie och Trix. Båda i Rak Svår. Trixens debut :) Jamie var inte ett dugg taggad, tiden gick ut på tredje sista hindret men han hoppade jätte fint innan. Trix debuterade på 6 fel, 4 i bana och 2 i korr :) Dum som jag var glömde jag mina tävlingsböcker, så vet inte vad trix kom, men men får ta dom på kista :)
 
Mina kaniner få julklappar, kan va allt från någon hemma gjord leksak till ett nytt sele. I år ska typ alla få en varsin matskål, alla ska få en varsin aktiverings boll från gnagarboden, alla får godis, och lite fler roliga leksaker. .
 
När jag är ute med kaninerna är alla i hagarna medans jag ofta städar alla burar och krattar och gör fint, när jag är klar med det så kanske jag hopptränar jag med nån och går en liten promenad med nån :) jag sitter ofta och myser med dom och borstar Humlan och Lilja, annars blir de väldigt toviga efter att varit ute i hagarna.
 
kram Emelie
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback