Första dagen på jullovt!

Hej! ja första dagen på jullovet, ingen skola på ganska länge nu, skönt och mycket kanintid. Såklart tillbringade jag dagen ute hos kaninerna. Städade burarna i fyrfackaren, hopptränade mina lejon Humlan och Lilja (vilket gick över förväntan) alla kaniner har varit ute i hagarna, sedan har jag gått igenom alla kaniner för att se att ingen har kvalster eller något, det värkar ju gå väldigt mycket kvalster hos kaninerna nu. Men hittade som tur inget på någon av mina.
 
Igår var jag också och vaccinerade Trix hos Tyresö Djurklinik, åker nästan alltid till den kliniken om nån kanin ska in till vetten. Tycker kliniken är jätte bra med kaninkunniga veterinärer.
 
Jag och några 08or ska träna på lördag, tror jag tar med Jamie och kanske Lilja. Trix har ju blivit vaccinerad för mindre än en vecka sen, så han får stanna hemma då.
 
Idag kommer Zoro på besök också, jag ska passa honom fram till julafton. Mysigt med en liten innekanin en stund.
jag har även köpt massa roliga julklappar till kaninerna, klart de också ska få julklappar :) Brukar ni fira jul med kaninerna? brukar ni göra något speciellt? Får de julklappar?
 
Och sen, nu när jag har tid för att blogga kommer jag såklart inte på vad jag ska blogga om ;) så vad vill DU att jag ska blogga om nu? KOMMENTERA
Vi hörs sen/ Emelie
 
En mysig sommarbild mitt i mörka kalla december kan behövas ;)
 


Ja, du skrev att man skulle komentera så då gör jag väl det:)

Du kan väl skriva sen om hur det gick på lördag, vad kaninerna fick/får i julklapp, vad du hinner göra med dem, inte vet jag?:)

2013-12-19 // 21:56:00

Ja, du skrev att man skulle kommentera så då gör jag väl det:)

Du kan väl skriva sen om hur det gick på lördag, vad kaninerna fick/får i julklapp, vad du gör när du är med kaninerna, inte vet jag?:)

2013-12-19 // 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback