tävling idag!!

Heej!
idag är det kvällstävling hos STKH! självklart ska jag dit och tävla :) idag följer även min kompis Madde med. Jag tävlar Lea och Trix i Rak Lätt Ny, och Jamie i Rak Medelsvår Ny :) Madde tävlar sin kanin Iza i Rak Lätt Ny. jag har inte bloggat på länge, inte haft tid :( men nu blir det ändring på det! kan bäretta lite vad jag gjort under de dagarna jag inte bloggat. Ellinor och hennes nya kanin Crux var här och tränade lite kaninhoppning, knäppte några bilder, som kommer upp senare då det inte ligger på datarn ännu, dagen efter var Madde här och tränade Iza för första gången nu efter hon har haft sina ungar och så. Det gick väldigt bra, att få vila några månader nu när hon har haft ungar gjorde bara att hon hoppade mycket bättre nu!
 
jag har också bästellt två koppel ifrån selshoppen, ett vitt och ett svart 3 meter, för 25 kr styck :)
 
Trix på din första hopptävling: FOTO: NATTIS SJÖSTRAND
 


» Elin

Ahhh vad fin Han är! Lilla bäbisen <3

2013-08-08 // 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback