Inte bloggat på länge

Heej!
nu har skolan börjat igen och jag har inte haft tid och blogga ordentligt :( men det blir det ändring på igen nu. men sen jag bloggade sist har det ju hänt lite saker Trix har eras, lite tävlingsresultat från STKH KM och mera :)
 
Trix kastrering:
Gick jätte bra! i onsdags kväll lämnade vi Trix hos Tyresö Djurklinik, när vi kom in gjorde de en liten kontroll så att han mådde bra och vägde honom, han väger 1,9 kg nu :) vi åkte och hämtade honom kl. 14 dagen efter, nu får han bo på mitt rum en stund på lakan, och såret ser  ut att läka bra :)
 
Tävlingsresultat Stkh KM 17 Augusti:
Jag hade med mig Lea, Jamie och Trix och idag var det krok. Trix hoppade på 2 i grunden och fick då hoppa final, där hoppade han på 4. Lea hade bra fart igenom banan, men petade lite bommar här och var. I medelsvåren var Jamie otaggad och kom inte runt banan på tiden. Men det var en jätte mysig tävlingsdag!
 
Tävlingsresultat Stkh KM 18 Augusti:
jag tog med samma kaniner som dagen innan och idag var det rak, mest nöjd var jag över Lea som kom runt en lätt bana på 3 fel, Trix var galen igen och stod bara och stampade. Jamie hoppade jätte fint, han hade ett hinder kvar sen var tiden slut, men var övernöjd med min lilla plutt ändå, han tycker att medelsvår höjden är lite läskig tror jag.
 
Den 27 augusti fyller även Jamie ett år <3
 foto www.starsbilder.blogg.se
 
 


» Clara

Bra att du kastrerade Trix :) han blir nog mkt lugnare nu :D

2013-08-24 // 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback