Min vecka :)

såhär kommer min vecka se ut, ser värkligen fram imot helgen !
 
*Måndag
(är idag) var tyvär regn idag, så blev ingen springning idag, bloggar istället idag då :)
 
*Tisdag
Lea.. springer i stora hagen, jamie ska gå i koppek på en liten promenad.
 
*Onsdag
Båda två springer i en varsin hage en stund, medans jag städar burarna.
 
*Torsdag
ska ev hoppträna med både Jamie och Lea. ska pröva bygga upp en krokbana coh testa med Jamie, har ni ritningar på nån bra krokbana, intresserad? om jag inte hopptränar får Jamie vara i stora hagen och Lea får gå lite i koppel.
 
*Fredag
fyller år ;) tror jag ska gå på en promenad med dom, en i taget så klart :)
 
*Lördag
tävlar Jamie krok lätt x2, första tävlingen för 08kt :)
 
*Söndag
tävlar Jamie rak lätt och Lea i mini klassen, min kompis Madde som har iza följer antagligen med och tävlar iza i mini också :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback