Koppel :)

 
Har bästellt hem två hoppkoppel från Selshoppen. Blev ett mint grönt till Jamie efter som att han har grönt bogsele också från Selshoppen. Sen blev det ett svart koppel till Lea. Ska bästella ett jeans färgat h-sele med guld stjärnor på från gnagarboden sen tror jag. Kommer bli såå söt!! 
Kopplens jag har bästellt är tre meter långa. Vilket är min favorit längd när man ska hoppa.
 
och nu när humlan ska ha ungar så håller min farfar på att snickra ihop en bolåda åt mig, stort tack <3 då jag suger på att snickra. Det är även farfar som har snickrar mina hinder, (förutom det jag bästellde från libra artic) :) som ni föresten kanske vill ha bilder på? 
 
Kan även tillägga att Lea också ska tävla 28 april, två dagar efter min födelsedag :)
Lea får hoppa rak mini <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback