Tävlingsresultat fårnigår :)

Hejsan! igår var jag hs systerklubben Stkh och tävlade. Hade med mig 3 kaniner och hoppade även Maddes Iza. De var en ganska låång tävlingsdag, men så rolig! kaninerna gick lite blandat, så här kommer lite resultat.
 
Iza hoppade jag även den här gången, rak lätt denna gång. I grunden var hon jätte fin och sprang på som vanligt, och kom i mål på 0 fel. I finalen var hon lite trött, hon fick med sig en bom ner, så 0+1 och kan inte vara mer än nöjd med henne! 1+0 räckte till en tredjeplacering och sin andra rak lätt pinne.
 
Lea hoppade rak lätt ny. I grunden var hon lite slarvig och tog några frambommar, men hon hade bra fart genom banan och hon värkande tycka det var väldigt kul!  men 3 fel räckte till att få hoppa final. I finalen var hon jätte fin och fick med sig endast 2 små fel
Här kommer en film från finalen!
 
 
Lilja fick följa med och hoppa Rak Mini, i grunden gick hon på 1 och i finalen var hon superfin och gick på 0 fel, jätte fin <3
 
Trix var inte riktigt på hopp humör idag, han hoppade rak svår *2 men gick opl i båda
 
Nästa tävling blir på Söndag (2 mars) har med mig Lea, Trix, Jamie och Iza :) Jamie ska få följa med och hoppa lite lätt utom tävlan, Iza och Lea ska hoppa rak och krok lätt, Iza kan bli msv i rak :O Och Trix hoppar krok lätt, även han kan bli msv :)
 
Hörs snart :)


Fina kaniner! har också en kaninblogg, har också frågestund nu. så gå gärna in och fråga :) kram

2014-03-01 // 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback