Tävlingen 2/2

Hejsan! igår var jag och tävlade hos STKH, hade en jätte rolig tävlingsdag med massa fina 08or också. Kändes som tävlingen gick väldigt fort även fast jag inte var hemma före 20.00
 
Lea har nog aldrig gått såhär fint i lätten förut. I kroklätt gick hon på 2+1 och kom femma och hennes första pinne i krok, i rak lätt var hon också jätte fin oh gick på 3 små fel.
 
Izadora gick även hon på 2+0 i krok lätt, hon kom sexa och pinne även hon, i rak lätt gick hon på 1+0 och kom åtta och fick pinne. Hon var så fin i finalen! jag hoppade Iza för att Madde hade fått sitt knä ur led och hoppar på kryckor.
 
Jamie i krok msv kom han till näst sista hindret sen tog tiden slut, i längd försökte han på 120, han var jätte nära första försöket men sen så orkade han inte mer, min plutis ;)
 
Trix  hoppade krok lätt och gick på 2 små fel, vilket inte räkte till att få hoppa final tyvärr
 
 
Gamla bilder fotade av Himlens Hoppkaniner :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback