Städat, tävling imon mm!

Hejsan!
städat alla kaninburar medans kaninerna varit i hagarna i flera timmar, skuttat och gjort massor med glädje skutt! Krattade på hela gräsmattan också, så nu är det superfint överallt ;) Klippte även klorna på Jamie, Trix och Lilja, superduktiga alla tre! Det var soligt och börjar bli vår ute nu också, mysigt!
 
Imorgon är det tävling hos STKH, jag är jätte taggad och ska värkligen bli superkul! Har Lea och Iza i Rak Lätt, Lilja i Rak Mini och Trix i Rak Svår*2. Ska bli jätte kul att få tävla Maddes Iza igen, Taack! Iza är värkligen en super cool kanin, med energi som aldrig tar slut, liten damp kanin :* Förra gången jag tävlade henne tog vi 2 pinnar på samma dag, i rak och krok lätt :D  Vi ska ev. para Iza och Jamie, inte 100% än, men tror det blir så. I sånna fall paras det i slutet av mars/början av april :)
 
Och nu är det värkligen inte långt kvar till SM, längtar såå mycket, vill ha hem min lilla Calle <3 2 veckor kvar bara nu :O
 
/Emelie
 
Iza <3
 
 
 
 
 
 


Hej! roligt att se dina kaniner men jag undrar hur många kaniner du har?

Svar: jag har 6 stycken :)
emelie berggren

2014-05-21 // 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback