slask, slask och mera slask

Hejsan allihopa! nu har jag precis kommit in från kaninerna, alla har fått vara ute i hagen medans jag har försökt att kratta, vilket inte gick så bra. Nu börjar det i alla fall bli plus grader här och vattnet fryser inte längre, vilket är väldigt skönt! snön har börjat smälta och det är väldigt slaskigt, hoppas snön försvinner helt snart. haha, egentligen älskar jag snön, men inte när den ska försvinna, det blir så slaskigt och äckligt. Har sagt till mig själv hela vintern att jag måste ta med kameran ut och fota alla deras glädje skutt i snön, men man håller ju på frysa fingrarna av sig när man inte har vantar på sig, så några härliga vinter bilder har det inte blivit, tyvärr. men snart är de vår, så då blir det massor med härliga bilder ;)
 
Min frågestund avslutas imorgon kväll så då kommer det svar också. Så fråga på nu!
 
Jag längtar till våren när massa kullar föds, lite bebissjuk här.. <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback