Tävlingen idag!

Heej!
idag var jag och tävlade hos min bästa klubb 08KaninhopparTeam! Hade Jamie och Trix med mig, Både skulle hoppa krok lätt x2,
 
Krok Lätt 1, Jamie:
Han hoppade på 1 fel i grunden och hade helt okej tid också, i finalen nollade han och slutade på en 3:e plats av
15 (?) tror jag, så han tog sin andra pinne i krok!
 
Krok Lätt 1, Trix:
Trix var inte på humör hoppade ett hinder och ville inte mer sen, så valde att gå av banan.
 
Krok Lätt 2, Jamie:
Jamie var riktigt trött nu men nollade grunden, i finalen var alla hinder ändrade han fick med sig fem små slarv fel, han slutade på en 9:plats av 14 tror jag.
 
Krok Lätt 2, Trix:
Vi behöver inte gå in på hur det gick där :P
 
Jag är jätte nöjd med Jamsens resultat!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback