Humlan

 
 
 
Heej! idag täncker jag skriva om min lilla tjej Humlan, eller som hon heter på stamtavlan: LOVEANGEL´S HUMLANY.
Jag hade alltid velat ha en lejonhuvad kanin med stamtavla som jag kumde ställa ut, letade runt lite och hittade Tufsens kaningård, tittade in på vilka ungar som fanns och vilka som var leveransklara, fastnade direkt för Humlan och jag ringde och sa att jag var intresserad, redan samma kväll satte vi oss i bilen och kte dit, bara för att ´´titta´´ men eftersom att hon var perfekt i mina ögon och att hon var leveransklar fick hon följa med hem på direkten <3
 
Humlan växte och blev större, fällde av bebispälsen och fick en fin ordentlig man!
 
Jag ställde ut henne för första gången på Stockholm-Uppsala kampen, hon ställdes ut i klass B och på 91,5 poäng :)''
 
men en dag när jag kom till humlan hade hon ett stort sår vid nosen :( vi åkte in till väterinären och de sövde henne och sydde 5 stygn, har skrivit vad som hände sen och att nu har allt läkt fint så vill inte gå in på det mer nu!!!
 
Den 9 maj fick humlan en fin kull på 4 ungar som idag är 5 veckor och 1 dag <3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback